1 dag
Klassikaal
400,- excl. btw
Amsterdam (andere locaties in overleg)
Als (service)monteur kom je bij de mensen thuis over de vloer. Tenminste... als je al binnen gelaten wordt. Je gedrag en communicatieve vaardigheden spelen een essentiële rol in lastige situaties: bewoners die je de toegang ontzeggen of zelfs boos zijn. Tijdens deze training word je bewust van de ambassadeursrol die je vervult voor je bedrijf of opdrachtgever en leer je omgaan met ongemakkelijke situaties.
Je leert:
Deze training is iets voor jou als je werkzaam bent als (service)monteur en je komt bij mensen thuis over de vloer. Je kan na de training professioneel omgaan met lastige situaties die je tegen komt en weet daarnaar te handelen.
Meer weten inhoudelijk over de cursus of over onze maatwerkoplossingen?
020 36 38 383Tijdens deze eendaagse cursus komen de volgende onderwerpen voorbij:
Je leert:
Je brengt je nieuwe inzichten en vaardigheden in de praktijk door direct situaties na te bootsen tijdens de training.
Meer weten inhoudelijk over de cursus of over onze maatwerkoplossingen?
020 36 38 383De klassikale dagen kan je ook digitaal (via Zoom) volgen. Dit kan je aangeven op het inschrijfformulier.
Meer weten inhoudelijk over de cursus of over onze maatwerkoplossingen?
020 36 38 383Voor een investering van € 400 leer je goed te communiceren met de mensen waar je over de vloer komt.
Meer weten inhoudelijk over de cursus of over onze maatwerkoplossingen?
020 36 38 383Meer weten inhoudelijk over de cursus of over onze maatwerkoplossingen?
020 36 38 383