De monteur als ambassadeur - Onze Joost

De monteur als ambassadeur

Lastige situaties bij bewoners of huurders: nu kan je ze met gemak aan.

1 dag

Klassikaal

400,- excl. btw

Amsterdam (andere locaties in overleg)

Algemeen

Wat leer je?

Als (service)monteur kom je bij de mensen thuis over de vloer. Tenminste... als je al binnen gelaten wordt. Je gedrag en communicatieve vaardigheden spelen een essentiële rol in lastige situaties: bewoners die je de toegang ontzeggen of zelfs boos zijn. Tijdens deze training word je bewust van de ambassadeursrol die je vervult voor je bedrijf of opdrachtgever en leer je omgaan met ongemakkelijke situaties.

Wat levert het op?

Je leert:

  • Goed om te gaan met lastige situaties
  • De belangen van de bewoner, je werkgever en de klant begrijpen
  • Bewoners en huurders tevreden stellen
  • Bewustwording en omgaan met de ambassadeurs- en commerciële rol die je als monteur hebt

Iets voor jou?

Deze training is iets voor jou als je werkzaam bent als (service)monteur en je komt bij mensen thuis over de vloer. Je kan na de training professioneel omgaan met lastige situaties die je tegen komt en weet daarnaar te handelen.

Onze cursussen hebben drie vormen

  • E-learning, waarbij je een inlogcode krijgt voor onze online leeromgeving en je online videolessen volgt in je eigen tijd en tempo.
  • De meet-up, waarbij er klassikaal les wordt gegeven. Deze klassikale lessen zijn ook online te volgen. Handig als je van ver zou moeten komen.
  • Een combinatie van bovenstaande.

Michiel Beck

Opleidingsadviseur gedrag en vaardigheden

Meer weten inhoudelijk over de cursus of over onze maatwerkoplossingen?

020 36 38 383
michiel@onzejoost.nl

Waarom Onze Joost?

  • Wij maken het simpel en boeiend.
  • Overbrengen dat je er echt iets aan hebt.
  • Trainers zijn vakidioten én didactisch sterk.
  • Betrokken bij jou als cursist en je doel.

Het programma

Tijdens deze eendaagse cursus komen de volgende onderwerpen voorbij:

Je leert:

  • Gesprekstechnieken, presentatie, houding en opstelling
  • Luisteren en vragen
  • Jezelf vanuit het bedrijf presenteren en verwijten niet persoonlijk opvatten
  • Dat is leuk: iedereen is anders
  • Begrip hebben voor de bewoner, ook als deze boos is
  • Je bent op bezoek bij iemand thuis... respecteer de huisregels
  • Wel of niet ingaan op kwesties tussen huurder en verhuurder, gebreken, garanties, levertijden, onderhoud...
  • Gevoel voor serviceverlening en de adviserende rol

Je brengt je nieuwe inzichten en vaardigheden in de praktijk door direct situaties na te bootsen tijdens de training.

 

Michiel Beck

Opleidingsadviseur gedrag en vaardigheden

Meer weten inhoudelijk over de cursus of over onze maatwerkoplossingen?

020 36 38 383
michiel@onzejoost.nl

Waarom Onze Joost?

  • Wij maken het simpel en boeiend.
  • Overbrengen dat je er echt iets aan hebt.
  • Trainers zijn vakidioten én didactisch sterk.
  • Betrokken bij jou als cursist en je doel.

Data & locaties

De klassikale dagen kan je ook digitaal (via Zoom) volgen. Dit kan je aangeven op het inschrijfformulier.

Datum
Locatie

Michiel Beck

Opleidingsadviseur gedrag en vaardigheden

Meer weten inhoudelijk over de cursus of over onze maatwerkoplossingen?

020 36 38 383
michiel@onzejoost.nl

Waarom Onze Joost?

  • Wij maken het simpel en boeiend.
  • Overbrengen dat je er echt iets aan hebt.
  • Trainers zijn vakidioten én didactisch sterk.
  • Betrokken bij jou als cursist en je doel.

Investering

Voor een investering van € 400 leer je goed te communiceren met de mensen waar je over de vloer komt.

  • Zit je in een leer-werk-traject bij Onze Joost? Wij investeren en betalen de opleiding voor jou.
  • Inclusief lesmateriaal, lunch, koffie en thee.
  • Tevens krijg je kosteloos toegang tot de online leeromgeving van Onze Joost waar je alle lesstof nog rustig kunt nalezen.
  • Je krijgt les van een specialist bomvol kennis en praktijkervaring.

Michiel Beck

Opleidingsadviseur gedrag en vaardigheden

Meer weten inhoudelijk over de cursus of over onze maatwerkoplossingen?

020 36 38 383
michiel@onzejoost.nl

Waarom Onze Joost?

  • Wij maken het simpel en boeiend.
  • Overbrengen dat je er echt iets aan hebt.
  • Trainers zijn vakidioten én didactisch sterk.
  • Betrokken bij jou als cursist en je doel.

Ervaringen

Michiel Beck

Opleidingsadviseur gedrag en vaardigheden

Meer weten inhoudelijk over de cursus of over onze maatwerkoplossingen?

020 36 38 383
michiel@onzejoost.nl

Waarom Onze Joost?

  • Wij maken het simpel en boeiend.
  • Overbrengen dat je er echt iets aan hebt.
  • Trainers zijn vakidioten én didactisch sterk.
  • Betrokken bij jou als cursist en je doel.

Is deze cursus ook wat voor jou?